8.9.15

Zdrowa stopa z kremo-żelem GorVita- CREDO PR;)

Hej kochani :)
Nasze stopy po lecie często wymagają intensywnej regeneracji obcasy, długie spacery bądź aktywność fizyczna dla naszych stóp akurat nie są niczym przyjemnym. Ostatnio kiedy zaczęłam intensywniej ćwiczyć moje stopy wymagają solidnej pielęgnacji, przetestowałam krem-żel Zdrowa Stopa firmy GorVita,  jak się sprawdził, czy jestem z niego zadowolona?
 Zapraszam na recenzję :)


Od producenta:

Skład:

Konsystencja:
Kremowo-żelowa, szybko się wchłania.

Opakowanie:
Wygodna, miękka tubka, z której bardzo łatwo wydostajemy tyle produktu ile zapragniemy.Zamykanie jest trwałe i nie odlatuje ;)

Moja opinia/Działanie:
Moje stopy zwłaszcza po treningu potrzebują odświeżenia, nawilżenia, usunięcia odcisków, relaksu i odprężenia.Krem-żel Gorvita nakładałam zawsze po kąpieli, dosyć sporą ilość, masując przy tym stopy aby lepiej się wchłonął.Nie ma z tym problemu, ponieważ konsystencja jest treściwa ale szybko i ładnie się wchłania w nasze stopy.Produkt posiada w swoim składzie mentol, który daje uczucie chłodzenia i tym samym przywraca lekkość naszym stopom.Wiadomo,że podczas chodzenia w zakrytym obuwiu nasze stopy szybko się pocą, nie muszę wspominać chyba,że podczas intensywnych ćwiczeń w adidasach ten efekt jest spotęgowany. Po regularnym stosowaniu kremo-żelu z GorVity zauważyłam ,że moje stopy pomimo intensywnego wysiłku pozostają względnie suche.Produkt zawiera w swoim składzie parafinę, jednak co do kosmetyków używanych do stóp i rąk nie przeszkadza mi ten składnik, ponieważ wiem,że działa on ochronnie na te części ciała nie wyrządzając im szkody.Zawarte w preparacie składniki działają antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo, dodatkowa ochrona jest zawsze atutem.Stopy są gładkie, nawilżone a ewentualne powstałe odgniotki są zmiękczone i znikają. Krem-żel  GorVita zagości u mnie na pewno na długi czas rekompensując moim stopom wysiłek jaki im gwarantuje podczas ćwiczeń :)  
Cena:8-9 zł/100ml.

 <!>
 <!>



10 komentarzy:

  1. mnie parafina zaczęła przeszkadzać tylko w kosmetykach do pielęgnacji twarzy:)
    moja ciocia bardzo sobie chwali produkty gor-vity i to już od iluś tam lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kosmetyk, o stopy też trzeba dbać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie mam krem z Barwy, jest bardzo dobry. Jednak ten zaciekawił moją kuzynkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z gorvity mam zel aloesowy :) jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. z Gorvity mam tylko aloesik. o tymże kremie nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym pewnie go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje stopy chyba by go polubiły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger