12.4.15

Recenzja podkładu L'oreal Infallible 24-MATTE i pędzli z Natury za 23 zł :)

Hej Kochani :)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić recenzję dwóch produktów,które są mi bardzo pomocne w codziennym makijażu :)




Pierwszy z nich wypatrzyłam w Rossmannie jest to nowość L'OREAL Paris INFALLIBLE 24-MATTE 




Od producenta:

PODKŁAD ZERO KOMPROMISÓW

24 H MATU*, 24 H TRWAŁOŚCI*

NASZ NOWY STANDARD MATU. BŁYSZCZENIE POD KONTROLĄ PRZEZ 24 H*.
*Samoocena 100 osób.
- FORMUŁA Z PERLITEM MINIMALIZUJE NADMIAR SEBUM
- LEKKA KONSYSTENCJA PODKŁADU DLA NATURALNEGO I ŚWIEŻEGO WYGLĄDU
- FORMUŁA WZBOGACONA W POLIMERY DAJE MATOWE WYKOŃCZENIE PRZEZ 24 H*
BEZ BŁYSZCZENIA. BEZ CIĘŻKOŚCI. BEZ EFEKTU MASKI.

Żródło:http://www.lorealparis.pl/makijaz/cera/infallible/podklad-infallible-matte-11.aspx

Skład:
AQUA /WATER DIMETH I O N E, ISODODECANE, NY LON-12, ACRYLATES/POLYTRIMETHYLSILOXYMETH- ACRYLATE COPOLYMER ,SILICA, BUTYLENE GLYCOL , PEG-10 DIMETHICONE, ISOHEXA- DECANE, ISONONYL ISONONANOATE, PENTYLENE GLYCOL, SYNTHETIC, F L U O R- P H L O G O P I TE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, MA G N E S I U M S U L F A TE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, ACRY L AT ES COPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CALCIUM GLUCONATE, PERLITE, MAGNESIUM G L U CON ATE, TOCOP H E ROL, AL UMINUM, HYDROXIDE, [+/- MAY CONTAIN CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE , CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES]. (F.I.L. B168952/1).

Żródło:http://www.rossnet.pl/Produkt/LOreal-Infallible-24h-Matte-podklad-dlugotrwaly-matujacy-13-rose-beige-35-ml,359562,1650,1



Moja opinia:

Opakowanie:Miękka tubka zakończona "dzubkiem",podkład bardzo łatwo wycisnąć z opakowania a końcówka umożliwia precyzyjne dozowanie podkładu.Zapewne zużyć go będzie można do ostatniej kropelki bo nożyczki dadzą radę :)
                                           



Odcień:Posiadam najjaśniejszy 11 VANILLA i idealnie pasuje do mojej karnacji nie często mi się to zdarza wiec na wstępie miał już u mnie duży plus.Nie ciemnieje na twarzy w ciągu dnia.

Dostępny jest w 5 odcieniach:11 VANILLA,12 NATURAL ROSE,13 BEIGE ROSE,22 RADIANT ROSE,24 GOLDEN BEIGE.


Konsystencja:Gęsta ale łatwo go rozprowadzić na twarzy zarówno palcami jak i pędzlem do podkładu.




Trwałość:Niestety 24 godzin matu nie zauważyłam jednak zazwyczaj noszę podkład 12 godzin max w ciągu dnia :) Ale i tak 12 godzin nie wytrzymał daje dobry efekt zmatowienia na 3-4 godziny czoło-nos-broda (gdzie trzeba zaznaczyć,że mam cerę mieszaną) a policzki 5-6 godzin.Po tym czasie wymaga poprawek pudrem i dalej dzielnie się trzyma jakieś 4 godzinki czyli w sumie można wytrzymać cały dzień z jedną poprawką nie świecąc się jak latarnia morska.
Krycie:Średnie ujednolica koloryt skóry i maskuje drobne niedoskonałości ale nie zakryje typowych wyprysków.

Zapach: ładny delikatny :)

Porównanie:

BEZ PODKŁADU Z INFALLIBLE 24-MATTE
Cena: 58,99 zł

Podsumowanie:Podkład jest jednym z lepszych podkładów matujących jakie stosowałam daje dobry efekt wykończenia makijażu.Będę na pewno na niego polować na promocji w Rossmannie 1+1 itp. Bo w cenie 30 zł prezentuje się o wiele lepiej :)

PĘDZLE KILLYS

Pędzle firmy KillyS dostępne są w Naturze,udało mi się je kupić na promocji 1+1 na akcesoria kosztowały razem 23 zł czyli jeden to koszt 11,5 zł.Nie miałam nigdy pędzla ani do podkładu ani do różu,nie przywiązywałam do tego wagi,róż nakładałam pędzlem do pudru a pudru wcześniej nie używałam :) Teraz po oglądnięciu filmików na youtube i zobaczeniu różnicy postanowiłam "zainwestować" w pędzle żeby zobaczyć jak się sprawdzą w moim przypadku.Zainwestować to chyba nie zbyt dobre sformułowanie bo koszt tych pędzli na prawdę nie jest duży ale do nauki dla początkującej uznałam,że są idealne :)

Pędzel do podkładu sprawdza się bardzo dobrze,lekko można nim rozprowadzić podkład na całej twarzy,nie pozostawia smug ale trzeba uważać żeby nie wyglądać jak pomalowana ściana :) Włosie nie wychodzi,rączka dobrze się trzyma.Myję go po każdym użyciu jak jest wskazane :)


Pędzel do różu to dopiero była różnica po wcześniejszym stosowaniu pędzla do pudru,nie raz złościłam się,że mam efekt placka czerwonego na policzku a nie subtelnego zaróżowienia.Ten pędzel uświadomił mi jak ważna jest precyzja w makijażu :) świetnie nakłada się nim róż i tak jak w przypadku pędzla do podkładu włosie nie wychodzi a rączka dobrze się trzyma.



Mam nadzieje,że pomimo niskiej ceny będą mi długo służyły,chociażby do momentu jak będę miała pieniążki na sławne pędzle HAKURO :)

Jeśli jesteście zainteresowani podkładem to lećcie do ROSSMANNA bo jest w promocji po 43,99 do 19.04 :)

Używaliście już nowego podkładu L'oreal?
Używacie pędzli do makijażu? 
Jeśli tak to jakiej firmy?

Pozdrawiam,
Justyna




16 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad tymi pędzlami ostatnio ale jakoś się nie skusiłam. Używam Ecotools i Hakuro, ale w mojej kolekcji brakuje bardzo dużo, dopiero od niedawna zaczęłam inwestować w lepsze pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczynam dopiero przygodę z pędzlami :)

      Usuń
  2. Pędzle Killys podobno dają bardzo dobrze radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt podkładu.. a takie pędzle by mi się bardzo przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to już chyba trzecia recenzja tego podkładu, którą dzisiaj czytam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz że tak wygląda na buzi że bym nie pomyślała że go masz xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie się stapia ze skórą w rzeczywistości a tutaj zdj robiłam telefonem i dlatego taka mała różnica przed i po :)

      Usuń
  6. Fajny masz pędzel do podkładu :) O samym produkcie słyszałam sporo, chwaliła go zwłaszcza 'kocham być kobietą'. Ja obecnie używam Loreal True match i różnie z nim jest, czasem ciężko się z nim pracuje, a czasem daje super wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tym podkładzie już kilka pozytywnych opinii czytałam, więc pewnie się skuszę, przy jakiejś większej promocji (aktualnie mam co zużywać, więc nie kuś tym Rossmannem ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze myślałam ze bedzie miał lepsze krycie :D lub tak mi się wydaje ale produkty z loreal są świetne na żadnym się nie zawiodłam :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ciemnieje strasznie ten podkład :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie skompletować swoje pędzelki. Tego podkładu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger