11.10.16

Kwiatowe mydło Bania Agafi

Hej!
Dzisiaj o produkcie, który z pewnością jest już znany większości z Was, gęste i kremowe kusiło nas bardzo. Mowa oczywiście o kwiatowym mydle Bania Agfi, które można stosować zarówno do mycia ciała jak i włosów. Jak sprawdziło się u Nas ? 
Zapraszamy na recenzję :)
 


OPIS NA OPAKOWANIU:

 OPAKOWANIE:

 SKŁAD:

 KONSYSTENCJA:

Nasza opinia/Działanie:
Opakowanie mydła jest standardowe jak na tego typu mazidła, wygodne i praktyczne, plus za dużą pojemność 500 ml. Zapach kosmetyku jest rzeczywiście mocno kwiatowy, ale bardzo przyjemny. Uwielbiam gęstą konsystencję w kosmetykach, nie tylko ze względu na to, że zazwyczaj wiąże się to z  dobrą wydajnością produktu, ale przede wszystkim mam poczucie, że kosmetyk jest bardziej skoncentrowany i bogaty w skład. Oczywiście biorąc pod uwagę, że to nie jest efekt zbędnych wypełniaczy a rzeczywiście dobrego i wartościowego składu. Mydło jest bardzo kremowe i delikatne, z zetknięciem z wodą niemal natychmiast tworzy gęstą i przyjemną pianę. Kosmetyk Bania Agafi dobrze oczyszcza zarówno skórę jak i włosy. Nie podrażnia, ani nie wysusza, pomimo zawartości SLS-u już na drugim miejscu nie odczuwałyśmy żadnego ściągnięcia skóry lub innego dyskomfortu. Niestety zapach nie utrzymuje się na skórze i włosach a szkoda, bo byłby to na pewno duży atut. Mydło nie plącze włosów i domywa wszelkie zanieczyszczenia włącznie z olejem już za pierwszym razem. Włosy są miękkie i gładkie, lepiej się także układają. Jola szczególnie polubiła ten produkt do mycia swoich, krótkich włosów, ponieważ znacznie przedłuża ich świeżość oraz pozwala na szybsze ułożenie fryzury.
Mydło pochodzi ze sklepu Ekodis gdzie możecie zakupić je w cenie 31,44 zł.

  
 <!>

Testowałyście już to mydło kwiatowe?
Jak wrażenia?

Pozdrawiamy,
Jola i Justyna

18 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego mydełka, ale super ma konsystencje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna konsystencja! Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go nie znałam wcześniej :). Choć SLS w tego typu produktach mi nie przeszkadza, to trochę się zdziwiłam jego obecnością :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy polubiłabym jego zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz zapach polnych kwiatów to być może by Ci się spodobał :)

      Usuń
  5. Jest jedną z najważniejszych pozycji na mojej wishliście - kwiatowe, miodowe i cedrowe mydło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio jestem zaciekawiona produktami z tej serii, kupiłam sobie kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam wcześniej okazji używać tego mydełka, ale mnie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ciekawie, zwłaszcza ta konsystencja ;) miałam mydło cedrowe i je polubiłam, teraz rozglądam się za jakimś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałabym powąchać aby się zdecydować na ten wybór :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma bardzo ciekawą konsystencje jak na mydło, słyszałam o nim ale nie testowałam. Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam go ale ma świetną konsystencję .

    OdpowiedzUsuń
  12. Po konsystencji myslę, że polubiłabym to mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawostka, pierwsyz raz sie z takim spotykam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda interesująco, nie próbowałam akurat tego mydła, chociaż firmę znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger