14.10.16

Ekspresowa zupka ekologiczna grzybowa

Hej!
Czy lubicie czasem przekąsić coś w ciągu dnia, zwłaszcza w pracy kiedy nie mamy dużo czasu na ciepłe posiłki? Dzisiaj napiszę o pewnej alternatywie dla "szybkich kubków" dostępnych w supermarketach, gdzie często jest to wymieszany barwnik, cukier sól i konserwanty. Zapraszam  na recenzję zupy grzybowej ekologicznej Dary Natury, którą przygotujemy w ekspresowym czasie 5 minut.

Składniki :



Moja opinia:
Zupę przygotowuje się w ekspresowym tempie, wystarczy zagotować wodę, zalać zupę, odczekać 5 minut, wrzucić grzanki i gotowe. Skład zupy jest dobry, nie ma w niej chemii i żadnych konserwantów, grzyby stanowią 19 % składu co w porównaniu do zup z supermarketu wypada bardzo dobrze. Najbardziej ze wszystkich zup lubię właśnie grzybową, dlatego taką postanowiłam przetestować. Oczywiście smakiem odbiega trochę od grzybowej robionej samodzielnie w domu, jest jednak smaczna i dobrze doprawiona. Nie pasuje mi trochę to, że wszystko jest w niej zmielone na proszek, lubię jak mam w zupie kawałki warzyw. Grzanki urozmaicają trochę smak i przyjemnie chrupią podczas jedzenia.Zupa ma dosyć gęstą konsystencję, dlatego w szybki sposób nas syci i zapewnia uczucie rozgrzania. Jak dla mnie jest to bardzo fajna alternatywa szybkiej przekąski w ciągu dnia na ciepło, zwłaszcza w sezonie zimowym.
Zupę możemy kupić w sklepie biogo za cenę 2,65 zł.
 <!>


Lubicie takie ekologiczne zamienniki niezdrowych produktów?


Pozdrawiam,
Justyna

10 komentarzy:

  1. Kurcze, nawet nie wiedziałam, że takie istnieją :D. Wiadomo, że nie będzie identyczna, jak ta, którą się zrobi samej, jednak to bardzo fajna alternatywa i pomysł na okazyjny, szybki posiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zdrowa alternatywa dla ekspresowych zupek, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zupy grzybowej, więc raczej nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie lubię grzybowej :) To znaczy lubię ale bez grzybów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak smakuje, zdecydowanie wolę takie zdrowe i ekologiczne zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, wygląda ciekawie. Zastanawia mnie jak smakuje :P

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład całkiem dobry, jednak od jakiegoś czasu staram się unikać mąki pszennej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj grzybowej nie znoszę z całego serca + produkt zdecydowanie nie dla mnie, mam uczulenie na zboża :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę zupkę w proszku z tak dobrym składem. Grzybową lubię, więc kto wie, może kiedyś kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rzadko kiedy raczę się takimi zupkami ale czasem naprawdę jest potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger