22.11.16

Nivelazione- ekspresowe nawilżenie w 3 sek !

Hej !
W dzisiejszym wpisie mam dla Was recenzję kremu do stóp firmy Nivelazione, który posiada wygodną formułę sprayu. Muszę przyznać, że choć regularnie stosuję różnego rodzaju kremy do stóp, to nie jest to czynność, którą lubię, Miałam problem ze znalezieniem kremu, który nie będzie zbyt tłusty, ale dostatecznie nawilży skórę moich stóp. Jesteście ciekawi jak sprawdziło się ekspresowe nawilżenie od Nivelazione ?
Zapraszam do dalszej części wpisu :)

Opis producenta :
Innowacyjny krem do stóp w sprayu przyjemnie odświeża, błyskawicznie wygładza oraz długotrwale nawilża, pozostawiając jednocześnie uczucie „suchych” stóp. Regularne stosowanie niweluje szorstkość oraz poprawia komfort i higienę stóp oraz skutecznie nawilża, odżywia i regeneruje, przywracając stopom gładkość i zdrowy wygląd.
Formuła use & go - dzięki formie lekkiej pianki i aplikacji w sprayu użycie kremu jest wygodne, a wchłanianie natychmiastowe.

Sposób użycia:
Krem rozpyl na umyte i osuszone stopy z odległości ok. 10 cm i delikatnie wmasuj w skórę.
Stosuj codziennie rano i wieczorem. Przed każdym użyciem mocno wstrząśnij.

Moja opinia/Działanie:
Krem posiada lekką, można by nawet rzec wodnistą konsystencję. Delikatnie pieni się podczas rozpylania, szybko wchłania się nie pozostawiając tłustej i lepkiej warstwy. Posiada w swoim składzie mocznik, hydroderm 5%, masło shea, oraz deoactive. Po aplikacji skóra stóp jest nawilżona, gładka i odżywiona, wszelkie zrogowacenia stają się bardziej miękkie i mniej wyczuwalne. Zapach kremu jest intensywny i bardzo ładny, pachnie czystą pielęgnacją. Produkt Nivelazione jest wydajny, to z pewnością zasługa lekkiej formuły oraz sposobu aplikacji. Świetny na lato oraz do zabrania na wyjazdy, ponieważ ma bardzo praktyczne opakowanie, które nie zajmuje dużo miejsca. Zapewnia dostateczne nawilżenie i odżywienie skóry stóp, jednak w przypadku bardzo przesuszonych i popękanych pięt obawiam się, że jednorazowa wieczora aplikacja nie dałaby sobie z nimi rady. Krem jak najbardziej wart wypróbowania.
Podsumowując:
Niekwestionowanym atutem tego kremu jest sposób aplikacji, lekka formuła oraz zapach, w przypadku większych problemów ze stopami wymaga częstszej aplikacji.

Stosowałyście ten krem?
Pamiętacie o regularnym stosowaniu kremów do stóp i dłoni?

Pozdrawiam,
Justyna

20 komentarzy:

  1. Sposób aplikacji rzeczywiście bardzo ciekawy, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wynalazek, muszę go dopisać do listy zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing product! Thanks for sharing sweetie :)
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię blogowiczu! Jestem Ronnie i robię szablony na blogspota :) Czemu to robię? Bo sprawia mi to dużo przyjemności i mogę się w ten sposób doszkalać. Robię to za darmo, Twoją dobrą wolą może być oczywiście jedynie zaobserwowanie mojego bloga. Zawsze możesz mnie odwiedzić i zobaczyć moje prace, które znajdziesz w podstronie "PORTFOLIO". Nie martw się, nie będę potrzebowała ani Twojego e-maila, ani hasła. Cały szablon wysyłam w załączniku a Ty po prostu wstawiasz go do siebie. Jeśli będziesz miała ochotę i chęć zmian wizerunku swojego szablonu zapraszam :) ronniecreators.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aplikacja fajna, ale to raczej nie jest produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great post as usual :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie slyszalam, ale musze koniecznie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o kremie w sprayu, ale jak widać warto kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie nawilżanie w sprayu, szybkie i wygodne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy poradziłby sobie z moimi popękanymi piętami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę , jestem bardzo ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tym produkcie chyba wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę w końcu zadbać swoje stopy, bo trochę słabo z tym u mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się sposób aplikacji;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie kosmetyki za ich ekspresowe nakładanie. Nie traci się czasu na wyciskanie kremu i inne,

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taką formę aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący produkt, akurat szukam czegoś podobnego na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger