16.3.16

Aktualizacja włosów w marcu :)

Cześć kochani!
Dzisiaj taka piękna pogoda, że od razu czuć w powietrzu wiosnę. I nie zgadzam się z tym, aby zima wracała! Przyszedł czas na aktualizację włosów w marcu. Włosy moje mają się całkiem dobrze zważywszy na fakt, iż nie poświęcam im już tak dużo czasu. Zwyczajnie jestem zbyt zmęczona po pracy, aby nakładać olejki, maseczki czy odżywki i myję tylko je szamponem ;/ Za to staram się im to wynagradzać w dni wolne :) Zapraszam na dalszą część wpisu, gdzie dowiecie się czego i kiedy używam aktualnie i chyba przez następny miesiąc również będę używać :)


Zacznijmy od oczyszczania :
Szampon INDOLA z keratyną przychodzi mi z pomocą, kiedy nie mam czasu nałożyć po umyciu włosów odżywki. Dobrze oczyszcza włosy, sprawia, że są miękkie, nawilżone i łatwo się rozczesują. Bardzo ładnie pachnie :)
Szampon pszeniczno-owsiany stosuję w dni kiedy mam siłę na bardziej bogatą pielęgnację moich włosów. Bardzo go lubię jego całą recenzję znajdziecie <tutaj>
Maseczki:
BIOWAX Orchid i Caviar, używam ich na zmianę w obu jestem zakochana :) pełna recenzja Orchid <tutaj> , Caviar <tutaj>
Bania Agafii maska drożdżowa, stosują razem z olejem musztardowym mniej więcej raz na tydzień nakładam na skórę głowy i na długość, fajnie działa na włosy. Nie mogę znieść jedynie jej zapachu, czasem jest bardzo mdlący.
Olej musztardowy 
Odżywka keratynowa w kapsułkach GAL świetnie działają i odżywiają moje włosy, bardzo je lubię. Mniej więcej raz na tydzień dwie rybki nakładam na całą długość włosów.
Batiste suchy szampon, pomaga mi w awaryjnych sytuacjach odświeżyć wygląd mojej grzywki. Raczej nie stosuję na całą głowę, bo nie mam takiej potrzeby. Ślicznie pachnie a zapach utrzymuje się długo na włosach.
Niezawodny TT, mój ulubieniec :)

A czego zapomniałam umieścić na zdjęciu?
Olejek zabezpieczający końcówki włosów INDOLA
 żel prostujący termoochronny Planeta Organica
Lakier do włosów Pantene Pro-V 
Wszystkich produktów używałam również w lutym i ich mini recenzje możecie znaleźć <tutaj>
Włosy w marcu:

Pozdrawiam,
Justyna


10 komentarzy:

  1. TT i batiste uwielbiam. Masz przepiękne zadbane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę Biovax Orchid i szampony Batiste też mam w swojej łazience. O masce drożdżowej sporo dobrego czytam, więc trzeba będzie jej spróbować. I oleju musztardowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy piękne! Nie miałam nic z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I proszę jakie ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne wloski! kocham Batiste

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włoski ;) uwielbiam ten suchy szampon, szczególnie w tej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger