10.6.16

Emulsja do oczyszczania twarzy Alterra

Cześć !
Co tam u Was? Jak mija Wam czerwiec? Nam oczywiście bardzo szybko! Dopiero co był początek, dzień dziecka a teraz już jest 10 ;) Pogoda na szczęście nam dopisuje i możemy czasem w weekend gdzieś wyskoczyć nad wodę lub na wycieczkę :) Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moją opinią na temat emulsji do oczyszczania twarzy marki Alterra, niektóre dziewczyny narzekają, że przez specyficzną formułę emulsji zapycha je i powoduje nieprzyjemne uczucie niedomytej buzi. Czy ja też mam takie zdanie? Zapraszam!

Informacje na opakowaniu:


Skład:
Konsystencja:

Opakowanie:
Moja opinia/ Działanie:
Emulsja posiada bardzo praktyczne i wygodne opakowanie tubki z miękkiego "gumowatego" plastiku. Przyjemna szata graficzna, skromna i wskazująca na naturalność produktu. Skład emulsji to skarbnica naturalnych olei i ekstraktów. To własnie bogaty skład sprawia, że dla niektórych ta emulsja jest wybawieniem i cudownym kosmetykiem a dla niektórych totalną porażką z wyskakującymi niedoskonałościami na czele. Konsystencja emulsji Alterra przypomina mleczko do demakijażu, może jest trochę bardziej gęsta. Nie pieni się, dlatego podczas mycia mamy wrażenie jakbyśmy smarowali sobie buzię kremem ;) Produkt do oczyszczania Alterra w moim przypadku okazał się być dobrym kosmetykiem, który pomaga mi codziennie wieczorem zbyć makijaż i zanieczyszczenia z twarzy. Przyznam się szczerze, że początkowo obawiałam się wysypu niedoskonałości na twarzy ale, żadnego takiego zjawiska nie zaobserwowałam ( w każdym bądź razie nie zwiększonego, bo krostka raz na tydzień na buzi to chyba must have w moim przypadku ;p) Zawsze po użyciu emulsji przecieram później twarz tonikiem i płatek jest czysty, znakiem tego, że emulsja bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem makijażu. A na koniec zostawiłam jeszcze jeden duży plus tego kosmetyku, mianowicie cudowny zapach ! Przypomina mi on nadzienie różane z pączka ! Podsumowując kosmetyk Alterra nie u każdego typu cery się sprawdzi, ja posiadając skórę mieszaną, ze skłonnościami do wyprysków jestem z niej zadowolona. Cena również przemawia na korzyść tego kosmetyku, regularnie kosztuje ona 8,49 w promocji możemy złapać ją za ok. 6,50 :) 

Stosowałyście tę emulsję?
 Jakie macie o niej zdanie? 

13 komentarzy:

  1. Opinie na jej temat są podzielone, chyba będę musiała się na nią skusić i wypróbować jak sprawdzi się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach to dodatkowy plus, jednak najważniejsze jest działanie i w tym produkcie mi się ono podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten produkt, ale najbardziej podoba mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam go :) ale przy okazji jak będę w Rossmannie to mu się przyjrzę
    widzę że tematyka twojego bloga jest podobna do mojego kocham kosmetyki ,pielęgnacje i wszystko co związane z urodą :) a gotowanie to moja pasja :)

    zostaje u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena zachęcająca, ja też mam cerę mieszaną, muszę ją wypróbować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam jej kiedyś, w okresie kiedy moja mieszana cera była bardzo wrażliwa przez stosowanie podrażniających kuracji przeciwtrądzikowych i kwasów. Ogólnie przyjemny, delikatny produkt :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, ale skład ma ta emulsja naprawdę przyzwoity ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że się u Ciebie sprawdził, Alterra ma wielu zwolenników i przeciwników ;) Ja aktualnie mam balsam do ciała z tej serii z granatem i jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze go nie testowałam, ale warto spróbować za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post:) muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger