27.9.17

Nivelazione Parafinowe S.O.S dla dłoni

Cześć !
Okres jesienno-zimowy niestety sprzyja przesuszeniu skóry, moje dłonie w tym czasie potrzebują dodatkowego wsparcia, oprócz regularnej pielęgnacji kremem z mocznikiem raz na tydzień robię kuracje w saszetkach dla lepszej regeneracji i odżywienia skóry dłoni. Nasze ręce mają cienką skórę, dlatego tak szybko widać na nich upływający czas a wszelkie prace z detergentami skutecznie je przesuszają, musimy o nie szczególnie dbać ;)
Zapraszam na recenzję :)



Infomacje na opakowaniu:
 Skład:
Moja opinia/Działanie:
Opakowanie zawiera w sobie dwie saszetki jedną z peelingiem a drugą z maską parafinową, dodatkowo znajdują się również rękawiczki foliowe. Peeling zawiera ryżowe drobinki oraz naturalny pumeks, dzięki czemu delikatnie ale skutecznie usuwa martwy naskórek pozostawiając dłonie gładkie i przygotowane na regeneracyjną maskę. Parafinowa maska składa się z 37 % parafiny, wosku pszczelego, oleju kokosowego, oleju buriti, oliwy z oliwek oraz kompleksu witamin i d-pantenolu. Kurację przeprowadziłam tak jak zaleca producent, czyli wcześniej delikatnie podgrzałam maskę w ciepłej wodzie i po wykonaniu peelingu nałożyłam ją na dłonie, założyłam rękawiczki i trzymałam 15 minut na dłoniach. Resztę maseczki wsmarowałam w dłonie. Kurację wykonałam specjalnie wieczorem, żebym później już nic nie musiała rękami robić ;) Zdecydowanie parafinowa kuracja Nivelazione pomogła moim dłoniom, stały się gładkie, odżywione i nawilżone. Dodatkowo skórki wokół paznokci stały się mniej widoczne i łatwiejsze do usunięcia a paznokcie wzmocniły się.
Z pewnością będę wracała do tej maseczki raz na jakiś czas dla dogłębnej regeneracji moich dłoni :)
Cena za opakowanie to ok. 10 zł :)

Robicie takie kuracje wzmacniające swoim dłoniom ?

Pozdrawiam,
Justyna  


6 komentarzy:

  1. Ja po sprzeczce z zmywaczem częściej robię takie kuracje/zabiegi dłonią :) z Nivelazione miałam tylko produkty do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej robię sobie maseczki :). Z takich zabiegów raczej nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydał by mi się taki zabieg :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o NIvelazionie. Ciekawy produkt. Oj tak o dłonie trzeba dbać. To wizytówka każdej osoby :) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger