9.9.17

Nawilżający balsam do ciała ATOPIS Novaclear

Cześć!
Dzisiaj o balsamie ATOPIS firmy Novaclear, który przeznaczony jest dla osób o wrażliwej skórze, atopowej lub po prostu suchej, która potrzebuje solidnego nawilżenia. Po lecie, myślę, że większość z nas ma problem z przesuszoną skórą, w końcu balsamy brązujące nie dają tyle nawilżenia, a zbytnie nasłonecznienie robi swoje ;) Jak się sprawdził u mnie ? Czy przyniósł ulgę mojej suchej skórze? 
Zapraszam na post ;)

INFORMACJE NA OPAKOWANIU:
OPAKOWANIE:

 KONSYSTENCJA:

MOJA OPINIA/DZIAŁANIE:

 Balsam posiada wygodne opakowanie tuby wykonanej z miękkiego plastiku, dzięki temu, pomimo iż posiada on dosyć rzadką konsystencję "nie ucieka" nam z opakowania ;) Szata graficzna jest skromna i czytelna, przypomina mi kosmetyki apteczne. Kosmetyk nie posiada zapachu, co jest sprawą w sumie oczywistą, biorąc pod uwagę przeznaczenie balsamu dla skóry wrażliwej, atopowej lub suchej. Konsystencja produkty jest dosyć rzadka, dobrze rozprowadza się na skórze, aczkolwiek jest troszeczkę  "tępa", dlatego potrzebujemy chwili, aby wsmarować produkt i zniwelować białą warstewkę. Nawilżenie jakie daje balsam jest bardzo dobre i długotrwałe, posiada w składzie 
olej konopny, ekstrakt z korzenia lukrecji, glicerynę oraz alantoinę. Kosmetyk łagodzi i wycisza naszą skórę, co prawda nie mam skóry atopowej, ale suchą i wrażliwą, balsam skutecznie otulił moje ciało pozostawiając je miękkie i delikatne w dotyku. Posiada dwie pojemności 200 ml oraz 500 ml, cena to ok. 35 zł.

Balsam dostępny jest w sklepie medycznym admed24


Macie wrażliwą lub suchą skórę?
 Jeśli tak to serdecznie polecam Wam ten balsamik :)

Pozdrawiam,

Justyna




3 komentarze:

  1. Dla skóry wrażliwej wydaje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra, że posiada olej konopny w składzie, kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam wrażliwej i suchej skóry ale mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger