16.9.16

Zadbane dłonie z Nivelazione

Cześć !
Jak tam, łapiecie ostatnie promyki słońca? Nieubłaganie zbliża się jesień, już nawet czuć to po chłodniejszych wieczorach i porankach, mam nadzieje tylko, że będzie równie piękna jak w zeszłym roku :) Dziś chcę napisać o produktach do dłoni marki Nivelazione, które pozwoliły mi zadbać o moje trochę zaniedbane dłonie. Nie wiem, czy już kiedyś Wam to pisałam ale bardzo, bardzo ważną sprawą jest dla mnie mycie dłoni. Czasem w podróży kiedy nie mam możliwości umyć rąk, lub po prostu jestem na mieście ze znajomymi sięgam po żele antybakteryjne. jest to moim zdaniem super rozwiązanie w kryzysowych sytuacjach. Zapraszam na recenzję żelu antybakteryjnego oraz serum do dłoni Nivelazione.

SERUM

Opakowanie serum jest dosyć niestandardowe jak dla kosmetyku przeznaczonego do dłoni, jest to wąska buteleczka z atomizerem. Jest wygodna i poręczna, atomizer nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu.

Konsystencja serum mnie bardzo zaskoczyła, choć przez opakowanie można było się domyśleć, że nie może być to gęste serum a raczej o rzadszej konsystencji. Kosmetyk jest trochę wodnisty, przez co ma lekką i szybko wchłaniającą się formułę. 
Skład kosmetyku nie jest zbyt prosty, jednak na pierwszych miejscach znajdują się dobre składniki takie jak mocznik, masło shea, gliceryna oraz olej słonecznikowy.

OPINIA:
Serum o lekkiej, nietłustej konsystencji zamknięte w praktycznym opakowaniu dobrze nawilża nasze dłonie i może być stosowane o każdej porze dnia, Nie powoduje nieprzyjemnego uczucia tłustości i możemy szybko wrócić do swoich obowiązków.Zapach serum jest bardzo urzekający, słodki i kwiatowy, mocno wyczuwalny, ale nie uciążliwy. Kosmetyk dobrze radzi sobie z przesuszonymi dłońmi, sprawia, że stają się one miękkie i gładkie w dotyku. Zauważyłam też korzystny wpływ na paznokcie i skórki wokół nich. Dzięki smukłemu opakowaniu nie zajmuje dużo miejsca, więc można je ze sobą zabierać i stosować w ciągu dnia, gdziekolwiek się znajdujemy. 
Cena ok. 8 zł/ 125 ml.

ŻEL ANTYBAKTERYJNY
Czyż to opakowanie nie jest urocze? Takie małe, poręczne a do tego z wygodną pompką! Jak dla mnie genialne. Inne żele antybakteryjne znajdujące się w tubkach strasznie denerwowały mnie pod koniec opakowania, bo nie dało się z nich nic wydusić, pomimo,że w opakowaniu jeszcze było sporo produktu. A wiadomo, że po rozcięciu takiego opakowania ( kto nosi przy sobie nożyczki?!) nie nadaje się już ono do włożenia z powrotem do torebki.
Opis producenta jest treściwy i na temat, skład ładny jak na tego typu produkt.
Konsystencja żelu jest odpowiednia, nie spływa on z dłoni i możemy dobrze go wmasować w skórę. 

OPINIA:
Żel antybakteryjny Nivelazione zdobył mnie na całego swoim praktycznym opakowaniem. Stosowanie go jest bardzo przyjemne, nie przesusza skóry na dłoniach dzięki zawartości gliceryny oraz ekstraktowi z bawełny. Posiada bardzo ładny delikatny zapach, który skutecznie przysłania nieprzyjemny zapach alkoholu, szybko się wchłania i daje uczucie czystości, Ja przed stosowaniem, tego typu żeli ( zazwyczaj w podróży) przemywam ręce wodą, aby pozbyć się zabrudzeń. Produkt jest dodatkowo bardzo wydajny, wystarczą trzy pompki, aby odkazić skutecznie moje dłonie.
Cena ok. 6 zł/ 53 ml. 


A Wy jak dbacie o swoje dłonie?
Używacie żeli antybakteryjnych?

Pozdrawiam,
Justyna

14 komentarzy:

  1. ooo potrzebny mi jakis żel ntybakeryjny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie kosmetyki, które mają atomizer, więc chętnie bym kupiła to serum zamiast klasycznego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem sympatyczne produkty za niewielkie pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład serum rzeczywiście nie należy do najlepszych, ale bywają gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum widzę że ma fajną konsystencje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie kiedyś zakupię serum:)

    OdpowiedzUsuń
  7. żel antybakteryjny dla mnie byłby w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kosmetyki, któe szybko sie wchłaniają

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj żel antybakteryjny to jest to, co ZAWSZE muszę mieć w swojej torebce. Nie ważne czy wychodzę na godzinę, czy na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel antybakteryjny mam zawsze pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie żele antybakteryjne:) zawsze mam jakiś w schowku w samochodzie i w torebce

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię żele antybkateryjne, uwielbiam miec czyste rece, wiec moze kiedys kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum do dłoni mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger