16.12.18

Szampon i odżywka z węglem Joanna

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was kilka słów na temat duetu Joanny z aktywnym węglem. Ten składnik zdobył bardzo duża popularność, ze względu na swoje wielofunkcyjne zastosowanie, zwłaszcza oczyszczające. Zapraszam :)
Skład/informacje od producenta:


 Zarówno szampon jak i odżywka posiadają wygodne i praktyczne opakowania z przyciągającą uwagę szatą graficzną. Opakowania nie wyślizgują się z mokrej ręki i możemy spokojnie dozować tyle produktu ile potrzebujemy. Kolor produktów jest czarny , bez obaw, nie pozostaje on w najmniejszej ilości na włosach , nie pozostawia również smug na wannie. Szampon dokładnie oczyszcza skórę głowy, dobrze radzi sobie ze zmyciem oleju, nie przesusza włosów. Odżywka natomiast ładnie wygładza i ujarzmia włosy , chociaż w moim przypadku potrzebuję chyba czegoś mocniejszego, aby je dociążyć, bo czasem musiałam się wspomóc odżywką w spray'u. Posiadają delikatny zapach, nie jest on wyczuwalny później na włosach.Produkty nie są drogie więc polecam przetestować na własnych włosach, być może traficie na swój hit za kilka złotych :) 


A u Was jak się sprawdza ten cudowny aktywny węgiel w kosmetykach ?  


Pozdrawiam,
Polka J.B

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak by sie u mnie sprawdził ten duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o chętnie bym wypróbowała :D Lubie szampony Joanny ;) Akualnie używam fioletowego czasami, by poprawić kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie słyszałam o szamponie z węglem, ciekawe jakby się sprawdził na moich włosach.
    https://www.klin.waw.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Odkryłam magiczny duet dla moich włosów - szampon i odżywkę z węglem! Nie tylko oczyszczają, ale także dodają mojej fryzurze niesamowitej objętości.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger