7.8.18

Nowa seria Joanna Botanicals z Cannabisem - peeling do ciała

Cześć,
Mam dla Was dzisiaj recenzję peelingu pod prysznic Joanna Botanicals z Cannabisem (ekstraktem z konopi). Jesteście ciekawe co w sobie zawiera i jak się sprawdził ? 
Zapraszam :)




Peeling Joanna jest  peelingiem drobnoziarnistym , zawiera w sobie sporo granulek, które są dosyć ostre. Zapach produktu jest ciekawy , jak dla mnie pachnie delikatnie trawą. Kosmetyk po nałożeniu na skórę pozwala nam wykonać delikatny masaż całego ciała. Na drugim miejscu w składzie znajduje się puder z pestek moreli, jest to naturalny składnik złuszczający martwy naskórek, ponadto wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe i odżywcze, zawiera antyoksydanty. Dzięki temu, że drobinki są na prawdę małe, peeling mogą stosować również osoby posiadające skórę wrażliwą i naczynkową, Ja peeling stosowałam raz na 2-3 dni , ponieważ stosuję teraz latem dużo balsamów do ciała i moja skóra wymaga częstszego złuszczania. Zdecydowanie wolę takie peelingi niż np. solne, na które trzeba uważać z użyciem zaraz po depilacji :) Efekt jak dla mnie jest zadowalający , po zastosowaniu peelingu skóra jest gładka i miękka. Opakowanie zawiera 200 g i starczyło mi na 6 użyć.


 Lubicie takie scruby do ciała ? 
Pozdrawiam,

Polka J.B

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że już na drugim miejscu jest puder z pestek moreli :) Ciekawi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem jedną z tych osób która peelingi zużywa w ilościach hurtowych ;) pewnie kiedyś trafił w moje ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sięgałam po ich peelingi, ale było to bardzo dawno temu. Też nie lubię peelingów solnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt ^^ Jeszcze z nim się nie spotkałam :o
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się regularnie wykonywać peelingi ciała i muszę przyznać, że dzięki temu moja skóra jest gładka i zadbana.
    https://www.helper-cpp.pl/oferta

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling do ciała to świetny sposób na odświeżenie skóry i usunięcie martwego naskórka. Regularne stosowanie peelingu pomaga w zachowaniu gładkości i miękkości skóry, poprawia jej teksturę oraz może pomóc w redukcji drobnych niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger