30.1.18

Eco Lab krem-serum przeciw przebarwieniom skóry SPF15

Hej ;)
Czy Wy też z utęsknieniem czekacie na pierwsze wiosenne promyki słońca? Ja nie mogę się już doczekać, chociaż wiem, że jeszcze "zimowy" luty przed nami ;) W dzisiejszym poście napisze dla Was moją opinię na temat kremu-serum na przebarwienia firmy Eco Lab.
Opis producenta:

Opakowanie:

Moja opinia:
Krem-serum posiada wygodne opakowanie małej tubki zakończone aplikatorem. Możemy wydostać z opakowania odpowiednią ilość produktu. Konsystencja jest pół-żelowa, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, szybko wchłania, nadaje się pod makijaż. Dodatkowym plusem jest filtr SPF15, który jak wiemy przy walce z przebarwieniami jest bardzo ważny. Jakie efekty zauważyłam po regularnym stosowaniu ? Skóra delikatnie się rozjaśniła, przebarwienia lekko zbladły. Skóra stała się bardziej promienna i gładka. Serum nie poradziło sobie jednak całkowicie z przebarwieniami, ale czy nasze oczekiwania nie byłby zbyt wygórowane jak na kremik za 20-30 zł?  Dla mnie kosmetyk okazał się całkiem pomocny, dobrze nawilżał i  w pewnym stopniu spełnił swoje zadanie. Posiada dobry, naturalny skład. Polecam ;) 

Pozdrawiam,
Justyna


6 komentarzy:

  1. Jak przebarwienia choć troszkę zbladły to jak za taką cenę uważam, że warto spróbować, osobiście bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kremik do rąk tej marki, ma zaiste fajne skłądy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem-serum nawilżające i było całkiem fajne, ale bez efektu wow :) a jeśli to działa na przebarwienia, chętnie je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy. Polecę go siostrze, bo zmaga się z przebarwieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałabym się, że całkowicie wyeliminuje przebarwienia, ale i tak całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za recenzje. Jednak nie każde kosmetyki będą tak super działać. Czasem trzeba powierzyć się w ręce kosmetyki
    https://kazaro.pl

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger