16.11.17

HERLA rich naturally reduktor niedoskonałości wybielający peeling do twarzy efekt mikrodermabrazji

Hej!
Ostatnio czasu na wszystko mi brakuje niestety, też macie taki gorący czas w swoim życiu? Pogoda też nas nie rozpieszcza, strasznie mi zimno hehe ;) Dzisiaj chciałam napisać dla Was recenzję produktu marki HERLA a dokładnie peelingu wybielającego, który ma zapewniać efekt jak po zabiegu mikrodermabrazji. Zapraszam na recenzję :)



HERLA to jedna z wiodących marek Premium specjalizujących się w produkcji najwyższej jakości kosmetyków profesjonalnych przeznaczonych do pielęgnacji twarzy i ciała, wpisujących się we współczesną ideę naturalności. Stworzona z pasji do natury, jej dobrodziejstw, naturalnego piękna, jak i z zamiłowania do globalnych tendencji ekologicznych świata przemysłu kosmetycznego.

Czerpiąc inspiracje wprost z natury, HERLA opracowuje nowatorskie kompozycje wykorzystujące starannie wyselekcjonowane naturalne składniki aktywne pozbawione wszelkich szkodliwych formuł.

Wyjątkowość ekskluzywnych kosmetyków marki HERLA opiera się na opatentowanych recepturach zaczerpniętych z bogactwa ekstraktów roślinnych oraz życiodajnych olejów naturalnych. Ponad 90% składników obecnych w produktach jest pochodzenia naturalnego.

Skład:
 Opis producenta:

Opakowanie:

 Konsystencja:

Moja opinia/Działanie:
Peeling posiada bardzo wygodne opakowanie miękkiej tubki. Design jest bardzo elegancki, już po nim możemy zauważyć, że to produkt z "wyższej półki". Produkt łatwo wydostać w odpowiedniej ilości z opakowania, posiada konsystencję lekkiego lotionu, nie jest jednak lejący, dlatego sam nie opuszcza tubki ;) Drobinki peelingujące są delikatne, ale skuteczne w swoim działaniu, jest ich bardzo dużo w produkcie. W składzie kosmetyku znajdziemy roślinny kompleks rozjaśniający  oraz  aktywną substancję Lime Pearl, która nazywana jest "kawiorem roślinnym", zawiera on w sobie kwasy owocowe, które wpływają na naturalną odnowę komórkową skóry. Dzięki zawartości oleju oleju macadamia oraz avocado skóra jest dobrze nawilżona. Produkt stosowałam tak jak zaleca producent dwa razy w tygodniu, wieczorem po oczyszczeniu twarzy żelem. Moja cera po regularnym stosowaniu peelingu na prawdę się zmieniła! Jak wiecie, miałam problemy z trądzikiem i na mojej skórze były widoczne drobne przebarwienia z tym związane oraz nierówny koloryt skóry. Po stosowaniu peelingu Herla zdecydowanie zmniejszyła się widoczność blizn potrądzikowych, skóra stała się bardziej ujednolicona, rozświetlona, świeża, zdrowsza i odnowiona ;) Zabieg umila nam piękny zapach kosmetyku ;)


A jakich peelingów Wy używacie? 


Pozdrawiam,
Justyna 






2 komentarze:

  1. Peeling wygląda na bardzo luksusowy produkt! :) Przydał by mi się taki delikatny ale skuteczny zdzieraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. luksus w czystej postaci :) ciekawa jestem jakby sie u mnie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger