16.12.16

Miravena cosmetics preparaty do higieny intymnej

Hej! 
W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam trzy preparaty żelowe hipoalergiczne do higieny intymnej marki Miravena cosmetics. Higiena to zdecydowanie najważniejszy krok w naszej pielęgnacji, kupujemy osobny żel do mycia twarzy, osobny szampon do myca włosów, a co z okolicami intymnymi? Im też należy się specjalne traktowanie! 
Zapraszam na dzisiejszy wpis :)

Opis producenta:



Więcej informacji tutaj

Składy:


Nasza opinia:
Do testów otrzymałyśmy trzy rodzaje preparatów dla dziewcząt i młodych kobiet, dla kobiet dojrzałych i dla wszystkich kobiet. Pierwszy z nich do testów przypadł mi, drugi mamie a trzeci siostrze. Preparaty są w trzech wariantach zapachowych:

 dla dziewcząt i młodych kobiet - MALINA I JABŁKO
dla kobiet dojrzałych - GRANAT I POMARAŃCZA
dla wszystkich kobiet- ŻURAWINA I OWOCE RÓŻY

Wszystkie żele posiadają tę samą płynną konsystencję, różnią się kolorami. Wszystkie zgodnie stwierdziłyśmy, że preparaty prześlicznie pachną, są to zapachy bardzo naturalne, intensywne i świeże. Opakowania żeli są bardzo estetyczne, posiadają ciekawą szatę graficzną, która ładnie prezentują się w łazience na półce, buteleczki posiadają wygodną pompkę ułatwiającą aplikację. Działanie preparatów jest bardzo dobre, dobrze myją oraz dodatkowo pielęgnują miejsca intymne. Nie podrażniają oraz nie przesuszają delikatnych kobiecych miejsc, pozostawiając uczucie świeżości na długo. 

 <!>


Miałyście okazję wypróbować tych żelowych preparatów?
Czy tego typu kosmetyki goszczą w waszej pielęgnacji?

Pozdrawiam,
Justyna
    


9 komentarzy:

  1. Fajne i jakie maja ładne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie ich nie znam :). Wydają się ciekawe, choć ja mało kiedy zmieniam sprawdzony żel tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka zupełnie nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę je wypróbować, słyszałam już o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam mam i bardzo lubie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem a nawet samą firmą:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie spotkałam, ale kiedyś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger