15.8.17

Żel do higieny intymnej Tess Kora dębu / IDEA25

Hej!
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam recenzję żelu do higieny intymnej Tess. Moja wersja jest z korą dębu, w sklepie dostępne są jeszcze wersje z nagietkiem, przywrotnikiem, tymiankiem oraz czerwona koniczyna z miętą i kakaowcem.
Zapraszam :)



Opis producenta i skład:


KORA DĘBU (QUERCUS PETRAE BARK)

Dąb - symbol długowieczności, dostojeństwa i siły. W wielu kulturach uważany za święte drzewo. Kora dębu to od wieków znany środek ściągający, stosowany do płukanek, okładów i obmywań przy stanach zapalnych skóry, błon śluzowych, nadmiernej potliwości, upławach, hemoroidach. Wykazuje działanie antybakteryjne , łagodzi podrażnienia.

Opakowanie:


Moja opinia/Działanie:
Żel znajduje się w smukłej buteleczce z pompką, opakowanie jest dobrej jakości. Szata graficzna tak jak w przypadku pianki jest utrzymana w skromnym wydaniu, ale jak dla mnie dodaje to tylko produktowi klasy. Produkt nie zawiera SLS,SLES,parabenów, ftalanów, i PEG-ów.  Zapach kosmetyku jest bardzo delikatny, w przypadku żeli do higieny intymnej jestem za tym właśnie, aby albo nie posiadały w ogóle zapachu albo był on delikatny, ponieważ zapachy bardzo często uczulają lub mogą powodować podrażnienia. Żel jest średnio gęsty, posiada lekki żółtawy odcień. Kosmetyk dobrze myje i odświeża, nie powoduje podrażnień, ani nie przesusza delikatnych miejsc na naszym ciele. Pojemność to 270 ml, koszt dosyć wysoki, ale jakość produktu jest tego warta. Do kupienia tutaj.



Pozdrawiam,
Justyna

8 komentarzy:

  1. Słyszałam o nim same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam właśnie nowego, dobrego żelu - może się suszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie, przy dobrym działaniu koszt nie jest taki straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam w innej wersji i stał się moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie stosuję Facelle i nie widzę sensu przepłacać - robi co ma robić, jest w kazdym Rossmannie i jest bardzo tani:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dobrego już o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz o nim słyszę :) Może się skuszę. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger