12.7.17

Aktualizacja włosów lipiec 2017 + recenzja duo-maski Jantar

Hej!
Dzisiaj po długiej przerwie w końcu przyszedł czas na aktualizację włosów, ostatnia aktualizacja jak się nie mylę była w listopadzie zeszłego roku, więc pół roku temu. Moje włosy mają się dobrze, od tamtego czasu byłam u fryzjera raz podciąć końcówki. W dzisiejszym poście znajdziecie również recenzję duo-maski z wyciągiem z bursztynu Jantar ;) 
Zapraszam :)

INFORMACJE NA OPAKOWANIU :
 KONSYSTENCJA:
 SKŁAD:

MOJA OPINIA/DZIAŁANIE:
Maska posiada wygodne opakowanie tuby wykonane z miękkiego plastiku, bardzo łatwo wydostać produkt i dozować odpowiednią ilość maski. Zapach kosmetyku jest delikatny, mi przypomina troszkę zapach tradycyjnej wcierki Jantar, czyli nuty męskich perfum. Konsystencja maski jest gęsta i treściwa, bardzo mi odpowiada, ponieważ lubię czuć lekki poślizg na włosach nakładając kosmetyk.Maseczkę nakładałam na włosy tak jak zaleca producent czyli przed myciem na ok minutkę, żeby zabezpieczyć długość włosów oraz po myciu na ok. 20 minut. Włosy po maseczce są bardzo mięciutkie, gładkie i stają się troszkę grubsze w swej strukturze ;) Nie wpływa na przyspieszenie przetłuszczania się włosów, daje poczucie zabezpieczenia ich bez uczucia obciążenia. Zapach kosmetyku nie utrzymuje się zbyt długo na włosach, także jeśli komuś nie koniecznie przypadłby do gustu delikatny męski zapach perfum powinien być z tego powodu zadowolony. Maseczka jest wydajna i starcza na długo, sama mam jeszcze jej sporo w opakowaniu ;)
Koszt to ok. 13 zł/200 ml

MOJE WŁOSY W LIPCU:

Stan moich włosów mogę określić jako bardzo dobry, nie wypadają nadmiernie, mają swój naturalny blask, końcówki nie rozdwajają się. Staram się regularnie chociaż raz na tydzień nakładać wcierkę na skórę głowy na całą noc oraz olej na długość włosów. Zabezpieczam je zawsze przed suszeniem oraz innymi zabiegami stylizacji. Ze względu na to,że moja ukochana wieloletnia i wysłużona już prostownica BOSCH odmówiła mi posłuszeństwa mam zamiar kupić nowy sprzęt na jej miejsce :) Polecacie coś ciekawego ? Moją uwagę zwróciła prostownica REMINGTON  keratin therapy pro s8590 ale nie jestem jeszcze ostatecznie zdecydowana :) 
Jeśli macie jakieś sugestie to będę wdzięczna za wskazanie ich w komentarzach :)

Jak mają się wasze włosy w lipcu?
Próbowałyście już tej nowej duo-maski Jantar?

Pozdrawiam,
Justyna


4 komentarze:

  1. O coś nowego, muszę wypróbować, uwielbiam Jantar. Zaciekawiło mnie to duo zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą maską, nawet o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę popróbować tych produktów Jantara, dużo o nich dobrego ostatnio czytam :) Co do prostownicy - ja serdecznie polecam Tuft 7008 :) Mam ją od kilku lat i jest nie do zdarcia, a przez jej wąskie płytki i zaokrąglone boki świetnie sprawdza się też jako lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma w składzie kilka olejów, więc moje włosy mogłyby ją polubić :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są i nie będą przekazywane innym podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Copyright © 2016 Polka gotuje i się maluje , Blogger